Jump to content
Sign in to follow this  
kranze

The Nissansilvia.com Best Quotes thread.

Recommended Posts

Yeh not looking at Intelligence now. I'm looking at Avionics/Armament trade with RAAF. Surveillance Aircraft Operator (Army) looks good but they aren't hiring now. Neither is Avionics in RAAF. So at the moment only one is Armament. Which is good enough. And 20STA now use the ScanEagle and Shadow 200. So the job/role is expanding and it's expanding fast as this is where the future lies for war. SF and UAV's used until actual ground units are needed. Why risk a $150 million plane and pilot's life when you can send in a $200,000 plane and the pilot is thousands and thousands of kilometres away! Same goes for SF. Why send in a large force when 4 highly trained specialised men can do the same job with minimal or no detection and again if those men are lost it's 4 compared to say 40. So UAV Operator is a pretty good future within the Defence Force I'm sure. But I want to start in Avionics get the trade and then possibly be able to fly the UAV's the RAAF gets. Which will be like the Predator/Reaper MQ-1 used by US now So yeh back on topic who here is Avionics/Armament Tech and can share some info regarding what you do day-to-day so I can give the recruiters more info and knowledge than what is on the DF recruiting website!
Ballsack. You have been posting in this thread forever now. I gave you the benefit of the doubt when you wanted to join the RAAF (a long time ago) and answered a handful of your PM's. Stop wasting our time. If you were serious about joining up you would have done it a long time ago. You are a wannabe. Stop posting in other threads as if you are a retired General or holywood military advisor. Everything you know is from the Bourne Trilogy, Andy McNabb's novels or the latest COD. In short. Piss Off

 

I used to read the threads on getting into the various forms of military with great interest, until he started polluting the place.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh shit, forgot about that thread and that one from Chappers. Classic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

so raygay is actually young?

I just thought he was f**kin retarded

Share this post


Link to post
Share on other sites

i can't find the actual quote but the J's 180 double radiator quote was among the best of the worst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, he had like 2 (or 3) radiators in his 180..

 

easily the biggest dreamer on ns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i can't find the actual quote but the J's 180 double radiator quote was among the best of the worst.

 

His build thread/christmas/insert major holiday here wish list is up there amongst the more pointless reads on the net... On that note, I wonder what happened to said build thread...

 

Seemed like nice enough bloke though...

Edited by spongeboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some of the shit Rallye came out with was pretty cool.

 

I wish I kept the PMs from when I was trying to work out a deal to buy a Silvia shell off him. Retardation at it's worst/best.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hate how if a woman has sex with a bunch of different guys she's considered a slut, yet if a guy does the exact same he is "gay"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
i can't find the actual quote but the J's 180 double radiator quote was among the best of the worst.

 

he must have deleted it... other then a few references like the following, i can't find it.... (i feel dumber for going through 40 pages of J's posts now though :( )

 

Why don't we just name this thread about me again? Lol. Gotta love uplate. Yes I thought my air condenser was a second radiator for like 5 mins but of course knew it couldn't be. Posted it on ns.com and now will never live it down. Bahahaha. Oh well it's one of those classic ns.com moments people will remember forever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf why was that even deleted?

There were plenty of 'normal words' on there.

Fkn idiot mods?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I had photos taken of me once,never did get to see any of them tho. He was a nice guy aswell had a nice trench coat and shit seemed legit, he had heaps of pictures of other boys on his wall so he must have been professional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I had photos taken of me once,never did get to see any of them tho. He was a nice guy aswell had a nice trench coat and shit seemed legit, he had heaps of pictures of other boys on his wall so he must have been professional.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah bud, purple rockstar can with steel wool in it hahaha

steel wool? lardy f**king da, money bags here.

 

cracks me up everytime haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Havin a farting contest at work (we really work hard) actually just shat myself laugh.pnglaugh.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol laundromat.

 

you too could have an awesome nickname if you were an uplater

Share this post


Link to post
Share on other sites

If we make enough threads about currents event on a car forum we can and will CHANGE THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This thread has been officially Camber Rolled.

^Dude, seriously cut that shit out, your not only sound like an obsessive dick, but your also ruining threads by spamming "RC bla bla" shit which started 3 years ago.

Fair enough, it was "Funny" at the time, 3 years on and your still at it.

 

To OP, well done again. Want to see this alive soon!

 

Have a fkn rage, cnt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me typing on a keyboard that as not working properly and not checking before posting

 

Mmmmm trd kit looks ay nicer than factory aero

 

Def getting hite is wait isnt toooooo mch longer

 

 

 

The response :lol:

 

Hes just speaking in the language of cheap sports car ownership.

 

If he was buying a Mercedes it would be;

The elegance of the crystal white will suit my tuxedo perfectly and all the ladies at lacross` will be greatly satisfied of my purchase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ Hahaha you gave me one of those replies aswell locky :thumb:

 

Jland ala Japan via streeter

 

Can get everthing ba the kits for cheap.... Gaurds, spoilers ect

Need to send via containe for full kit which is exxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep

Dodgy phone + me trying to post quickly at work results in a miriade of spelling/gramatical errors :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the lightning "S" is an ancient japanese symbol which loosely translates to "power" in english. some rare 200SX spec R's were released with the limited "S" badge as it comes with an extra 64 kilowatts. to check if it's genuine, look at the motors rocker cover, it should be a rare red speckle colour

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×