Jump to content
loz

OMG SKYLINE HOODIES NOW PRE-ORDERING! (AND THEY MIGHT EVEN BE BETTER THAN SILVIA ONES!)

Recommended Posts

Ordered a skyline one but I fked up and chose small is there anyway you can change my order to medium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ordered a skyline one but I fked up and chose small is there anyway you can change my order to medium?

 

 

Just PM Loz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loz, is there an approximate E.T.A for the final design & distribution of said Evo hoodies? Before the end of winter lol?

 

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loz if you make wrx 1's it will be a license to print money!! You could charge tripple and sell millions on eBay trust me I worked for Subaru. You can't buy Subaru merchandise any where lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

not long now :hypo:

 

any updates on final design loz

Share this post


Link to post
Share on other sites

so will it have a R31 R32 R33 R34 on it

 

Is that a rhetorical question?

Share this post


Link to post
Share on other sites

so will it have a R31 R32 R33 R34 on it

No r31 on it. Pretty sure someone asked that a page or so back.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeh but if i wanted a 31 on my jumper id go cut up a cardboard box and wear it :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pm'ed loz a while ago about size still no reply... Is there anyone else I can pm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, they are a good piece of gear.

 

Any plans for an EVO hoodie?

 

EVO & Mazda hoodies are being designed as we speak!

 

When will there be a post for the Mazda ones? i got a deposit burning a hole in my pocket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If anyone has a Silvia/180sx XXL they want to swap for an L let me know :lol:

 

Otherwise - i have a brand new L going for $55 - save $10! - plus free shipping - opened it and tried it on once - a little bit too small :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, was just down at the printers yesterday finalizing the design.....

 

Since the last run we did, they have been perfecting the method of laying them on the hoodies, so this batch will be better again!!!

 

they are also dead on schedule for a 7th July Delivery date!

Untitled-3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahha cant wait to rollout in my hoodie

ill be gaining an extra 50kw at the feet

with the hood on and zipped up extra 10kw areo dynamics

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweet i pre-ordered one also =D

 

loz u have to make a toyota one with supras and soarers etc =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im gona be one of those tools that ends up wearing this out in what is supposed to be a well dressed friday night outing lol cant wait

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^haaa i do that with my silvia one lol

 

 

yay not too long till we get these yay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im gona be one of those tools that ends up wearing this out in what is supposed to be a well dressed friday night outing lol cant wait

haha +1

get asked to wear something nice, so rock up with silvia or skyline jumper on :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×