Jump to content
Sign in to follow this  
Siddr20

Photo Battle #4

Recommended Posts

uhhh dunno if its been mentioned but do we have a set size???

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha well i'm not gonna enter somethin big if its unsigged..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nothing too big..

 

800*640 is a good size :)

 

we got 7 enteries so far :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

if guess if youre worried don't put your name but put something massive like a big line or write something i dunno"photo battle 3" haha. the whole point of not having sigs is so its not easily identifiable and we wont have any biased votes.

 

maybe we should have it on all of them? just an idea

 

Ok make that 8 entries baby :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

upload your pic, then PM siddr20 with a link

 

ooo cameltoe is IN!!! im excited!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

my pics been added.. :D

 

good luck everyone.. hehehe.. 3 more days..

 

*bites lip.. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niceee :) can't wait! it'll be a good one

 

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Share this post


Link to post
Share on other sites

the battle i enter about 9 THOUSAND pros enter :( hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

theres only one professional i can see so far, camel toe.

 

GO MEZ U MEXICAN U GOT 2 DAYS!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG the quality of entries this time is amazing :)

 

Everyone has stepped up a notch!!

 

I still havnt had time to take photos :(

 

Just handed in like my big thesis/project today so been busy!!!

 

Camel toe - just pm the link :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha ive already sent it off to sidd haikii so well see how we go ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEz dont worry man camel toe is shit!!

 

Everyone here can take photos better than him :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ok i lied.. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh.. Just seam's abit rigged. Siddr20 always seems to win. Getting an unfair advantage over the other competitors because he gets to see the images before submitting his own. Bit unfair on the other entrants.

 

 

 

 

 

OMG the quality of entries this time is amazing :)

 

Everyone has stepped up a notch!!

 

I still havnt had time to take photos :(

 

Just handed in like my big thesis/project today so been busy!!!

 

Camel toe - just pm the link :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ i have only won twice lol.

 

Plus trust me there is no real advantage in seeing the entries first.

 

Everyone's photos are unique in its own way and even if i did see it first i wouldn't copy the style or try and capture something better.

 

To be honest i dont think i will be entering this comp.

 

I have too much going on in my plate and i got no time.

 

Just handed in my thesis, i still got another 30% project due plus two assignments. Then three exams in two weeks time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

can't really be rigged in a sense because no one knows who's image is who's unless they've been previously told by the person who took it or the entrant has put their sig on the photo but i think that has been disallowed after the very first photo comp.

 

and you don't win anything in the comp, it just a good way of helping build your photography skills with other like minded people, the forced theme should make you think more about your photo and imagine what other people will do, depending on the topic it either leaves much room for interpretation or in the case of black & white, it should help you practice more in regards to composing monotone images.

 

though i've only entered one, its been a pleasure to see people's work and how they see the theme through their own eyes and creativity.

 

i mean, entrants are either all amatures just getting into photography or those who dabble with photography here and there, so its only here to help you further your skils.

 

if you cheat in it, well, its not like you will be benefiting from it. if there were major prizes then yeah i might find a SMALL issue with how its currently run (winner organises the next comp) but you don't really win anything besides some accolades from your peers and a e-pat on the back for your funky photo!

 

so just enter already!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i really dont know why 'cheating' would even be mentioned in these comps..

 

no prizes.. only feedbacks and improvement comments.

 

no point cheating.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol cheating

ha i beat you in a photo battle on the internet cop that

 

i dont think anyone is still in primary school

 

no entry from me i sorta got this H.S.C thing going on at the moment and not much time

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good luck rayD dude. Go hard or go home mate.

 

L.A.C - would love to see you enter though mate :) i can see where you're coming from being worried about cheating but i mean its the only system we have working unless someone would voluntarily put their hand up to doing all the backwork for these comps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hectic 11 entries so far :) Keep them coming peeople

 

Only a day to go.

 

Closes tomorrow 9pm!!

 

Since im a nice guy i will extend it to 9.01pm!!

Thats a whole extra minute :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×