Jump to content
Sign in to follow this  
WPN-X7

anyone on here a member of calaisturbo.com?

Recommended Posts

if anyone on NS.com here is a member of calaisturbo.com, could they please drop me a PM..

 

 

long story short, a member on there owes me money for am motor that never shown up. and is still active on there...

and id like someone to chuck a post/topic up so others can be somewhat prewarned that the turd is an asshole,

 

 

the guy says he has 'no money" but still is managing to sell of his VLT, a bunch of other crap, and still buyign stuff off there...

 

heres a quick summery/breakdown copied straight from, my ausrotary post.

 

oh and just a quick recap if people have nfi wah tim on about. long story cut short.

 

 

-blown my motsi in my s5,

-looking for new motors, came across one on here.

-contacted dude,

-talked over phone etc

-thought f**k it,

-bought motor.

-paid in 1k instalments, as my bank only allowed 1k transfers.

-left the last 1k as a security kinda thing, like would be deposited wen the motor was picked up by freight.

-sent freight dudes to pick it up.

-ahhhh the *milkshakes* locked up in jail.

-no motor/no box/ no NOTHING

-get in contact with person at heaths adress, find out what happend, motor in storage etc

-not a happy camper.

-wind up getting my ecu amd FMIC by sending a mate around who lives in sydney.

 

-1yr passes, been in contact with person.. heaths missis i belive..

-heaths out, gets in contact with me, his a povo prick, so i give him 6 months to sort his shit, and we come to an aggrement about how much money he owes me, ie- minus cost of ECU and FMIC

-almost 1yr later, no messages, no response from calls, just the odd, oh his not here when i talk to him on msn.

 

 

so yeah, thats it in a nutshell. currently saving the FS thread it was all originally in, and saving all my PMs on here...

 

 

big cheers if anyone can help. no biggy if no one cant,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah im a member, Whats his username?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cal4sx >

 

cheers buddy.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i just got it cal 4 sex nice, also dude if i was you i would not be as calm as u are, is it alot of money he owes u far out i would not be impressed, *sympathy*

Share this post


Link to post
Share on other sites

im a member.. wat is it exactly u want done?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya guys,.

 

 

had TURBZ6 post up in the known scammers section,.

 

and, yeah, ive been very frikin nice about it, and after a week of constant messaging, phone calls, general not being nice on MSN, finnally had his couisn fill me in...

 

 

the pricks in jail again, fkng great......

 

 

so, back to waiting,

Share this post


Link to post
Share on other sites
the pricks in jail again, fkng great......

sounds like a top bloke lol.

 

did u post up about this a while back? i swear i heard a heaps similar story a while back.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If i may ask how much all up are you owed? From what you wrote its obviously more than 1K. Anywho what i would do is either see if you can visit him in jail or contact his girlfriend, cousins, some sort of family member and then them to pass on a message saying that if you dont get your stuff in a week your gonna go to the cops about the situation and that will be another charge on his record. So this will result in him staying in longer, hoepfully that works but it could backfire and you will have to wait longer for him to come out haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
the pricks in jail again, fkng great......

sounds like a top bloke lol.

 

did u post up about this a while back? i swear i heard a heaps similar story a while back.

 

 

I read a story on Ausrotory.com a while back about a kid who bought a 13bt to replace the blown one in a car he just bought.

 

It was all interstate and he sent the money to the guy and the motor never showed up, Poor kid was in debt for buying the motor and had no car. Anyway long story short he eventually found out that the guy was in Jail for theft or some shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^rekon thats the one. he said that his story was posted on ausrotary as well, so maybe same bloke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some prick tried doing something similar to me on Ebay (it was a trailer) He said free delivery & COD but never delivered...lucky I waited to exchange cash for the goods.

Anyway man, hope you get your money back. I'm in Sydney if you ever need anything.

It's a shame that there's dodgey pricks out there that fark it up for all the honest people.

 

Cheers, Christian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah nisskid, exact same story....

 

STILL following this *milkshake* up.

 

and to be precise. $4200 minus the cost of ecu, and fmic.

 

was worked out to be 3400 or so the dude owes me.....

 

 

spoke to the guys missis again, and she filled me in, as shes rather sick of my not so nice messages ive been leaving on his phone.

 

if its not sorted soon, ima driving up/ flying up or someshit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

they're probably just telling you he's in jail.. to keep you off his back for a bit longer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah nisskid, exact same story....

 

STILL following this *milkshake* up.

 

and to be precise. $4200 minus the cost of ecu, and fmic.

 

was worked out to be 3400 or so the dude owes me.....

 

 

spoke to the guys missis again, and she filled me in, as shes rather sick of my not so nice messages ive been leaving on his phone.

 

if its not sorted soon, ima driving up/ flying up or someshit.

yeh id be flying/driving over, make a weekend of it, then drop in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nyeah,.

 

im somewhat going to belive his gf/ or whoever she is, she knows im not a happy camper, told her id be comign up to if i didnt know what was going on soon...

 

worse comes to worse ill send my mate around that wound up getting my haltch and FMIC off him originally, then go from there....

 

 

massive cunty mc heady farky.

 

i just want my money back to get the sil back on the road...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×